De T3 Lucea ID is slim, soepel en ook behoorlijk sexy
zalm viskoekjes afslankwereld

(Afbeelding tegoed: T3)Vrouw & Thuisvonnis
T3s intelligente stijltang en stijltang tilt instellingen voor het stijlen van haar naar een ander niveau
Redenen om te kopen:- +
Intelligente warmteaanpassing
- +
Ionische technologie
- +
Mooi ontwerp
- +
Unieke verversingsmodus
- -
Langdurig instellen
- -
Touchscreen fouten mogelijk
Naarmate de technologie vordert, is het best lastig om dingen vooruit te helpen bij het maken van de beste stijltangen . Je laat het haar tussen verwarmde platen lopen, het is rechtgetrokken en dat is jouw lot, toch? Verkeerd zegt de T3 Lucea ID.
In plaats daarvan geniet iedereen die deze nieuwe generatie styler pakt, van op maat gemaakte instellingen op basis van hun haarlengte, dikte en conditie. Instellingen die ze niet eens zelf hoeven uit te werken omdat het apparaat het voor hen doet, samen met ionic smoothing-technologie, een warmte-slimme microchip en secundaire modus voor haar op dag twee.
Daarna, ja, je laat het haar tussen verwarmde platen lopen en het is rechtgetrokken - want daarom zijn deze hulpmiddelen in ons leven. Maar met deze intelligente extra functies belooft T3 het giswerk uit haarstyling en -verzorging te halen - en (meestal) het voor elkaar te krijgen. De initiële installatie is complexer dan de aan-uitknop van uw gemiddelde styler, en de soepele touchscreen-mogelijkheid heeft enkele kwetsbaarheden. Maar dit zijn kleine probleempjes in tegenstelling tot de enorm indrukwekkende technologie en het zeer aangename ontwerp en gevoel van de Lucea ID.
T3 Lucea ID-beoordeling
Specificaties:
Adviesprijs: £ 189 Gewicht : 391 gram Snoerlengte: 2,5 m Garantie: 2 jaar
Technische prestaties
De T3 Lucea ID zingt positief met unieke technische kenmerken. Laten we beginnen met de biggie - T3 Heat ID, een set gepersonaliseerde warmte-instellingen op basis van je haartextuur, lengte en of het al dan niet gekleurd is. Dit instellen is het eerste dat u doet nadat u de styler aanzet, wat inhoudt dat u op verschillende symbolen op het touchscreen van de styler tikt om uw haar te beschrijven. De Lucea ID berekent vervolgens uw perfecte warmte-instelling uit een keuze uit negen, wervelt in een paar seconden naar die temperatuur en, mits u tevreden bent met wat er wordt aangeboden, houdt u daaraan elke keer dat u stijlt.
De verversingsmodus is een andere interessante toevoeging. Deze instelling is ontworpen voor styling op de tweede dag. Dit is wanneer je geen tijd hebt gehad om te wassen of om de beste föhn betrokken, maar wil de look van gisteren aanvullen met een beetje warmte. Deze modus heeft een lagere temperatuur dan je gebruikelijke HeatID - hoog genoeg om glad te maken en te stylen, maar met minder schade. Door deze functie toe te voegen, wordt een intuïtief begrip getoond van hoe vrouwen hun haar echt stylen, wat vaak een kwestie is van probleemoplossing en opwaarderen in plaats van een volledige 'do'. Het is fijn om te voelen dat je voor deze gelegenheden gemakkelijk kunt overschakelen naar een vriendelijkere modus.
De materialen die hier worden gebruikt zijn allemaal van topklasse, een ander kenmerk van T3 waarvan de drogers, krulspelden en stylers nooit teleurstellen met hun tactiele gevoel en prachtige ontwerp. Voor de Lucea ID betekent dit een slank touchscreen-paneel, dus absoluut geen knoppen of schakelaars die de parelmoeren buitenbehuizing van het apparaat verstoren. De platen zijn gemaakt van glanzend keramiek, de temperatuur wordt geregeld door een slimme microchip, en een kleine opening net erboven laat een stroom ionen vrij om pluis veroorzakende positieve ladingen in het haar tegen te gaan.
Gebruikerservaring
Zodra je een aantal eerste hindernissen hebt overwonnen, kun je een heel leuke tijd tegemoet gaan met de Lucea ID. Natuurlijk moet je vanwege het touchscreen en de intelligente Heat ID-modus de instructies echt lezen om met deze styler aan de slag te gaan. Als je op mij lijkt (dat wil zeggen, heel gemakkelijk kan worden uitgeschakeld door gecompliceerde technologie), kan dit je een eerste gevoel geven van waarom kan ik het niet gewoon aanzetten en gaan? maar een zeer gebruiksvriendelijk boekje leidt je door het proces, dat niet meer dan een minuut of twee duurt.
hoeveel calorieën in Thaise groene curry
De touchscreen-bedieningselementen voelen zeker bevredigend aan - duim en LED-schakelaar gedurende drie seconden en een klein meldingsgeluid en trillingen laten je weten dat de styler aan staat. Tik vervolgens op symbolen om uw haarlengte, conditie en dikte te beschrijven - het boekje bevat veel informatie om uw keuze te begeleiden indien nodig. Vergrendel het scherm door op de aan-knop te tikken en er verschijnen een reeks kleine balkjes, een beetje zoals een batterijdisplay van een telefoon, om aan te geven hoe warm de styler denkt dat je moet gaan. Er is ook een handmatige modus als je liever zelf de warmte kiest en een aparte knop die direct naar de verversingsmodus schakelt, zodat je gemakkelijk tussen de twee kunt schakelen. In de geest van eerlijkheid had ik een paar valse starts tijdens de installatie, waarbij ik niet helemaal zeker wist of het scherm was vergrendeld of ontgrendeld of welke piep wat betekende. Maar ik had het binnen een paar minuten onder de knie - niets ongewoons voor mij bij het opzetten van een nieuw stuk kit.
Over de instructies gesproken, er wordt nogal wat nadruk gelegd op het niet aanraken van dingen op de verkeerde momenten. We krijgen de instructie om het gebied boven de aan/uit-knop niet aan te raken bij het in- of uitschakelen van het strijkijzer, en om de aan/uit-knop niet aan te raken tijdens het stylen. Het is duidelijk een beetje makkelijker om per ongeluk op een knop te drukken als het niet echt een fysieke knop is die uitsteekt. Maar ik vond dit geen probleem in mijn testsessies en iedereen met een touchscreen-telefoon zou gemakkelijk door deze zwakke plek moeten kunnen navigeren.
In termen van de feitelijke ervaring van het rechttrekken, is dit een soepele en bevredigende ervaring, waardoor de T3 Lucea ID een van de beste stijltangen voor krullend haar . De platen zijn 10 cm langer dan standaard is voor T3 en de meeste andere fabrikanten van stylers, wat een efficiënte styling betekent. Ik vond ook dat de slanke, elegante platen en gebogen buitenrand van de styler hielpen bij het creëren van golven - iets waar ik nooit echt de handigheid voor heb, maar dit maakte het zo gemakkelijk als het ooit zal zijn.
Een laatste kleine maar zeer welkome aanraking is een klein klittenband aan de lijn. Dit helpt het netjes weg te wikkelen en voorkomt de vorming van die Medusa-achtige klitten van elektrische snoeren die zich vanzelf lijken te ontwikkelen in mijn haargereedschaplade.
Resultaten
En hoe zit het met het haar? Naast slimme technologie en sexy design zit de proof of the pudding natuurlijk in het eten - en de Lucea ID bleek inderdaad zeer bevredigend. Die glanzende platen gleden gemakkelijk over mijn haar, waardoor het glad, recht en (ik kan alleen maar aannemen) enigszins verlost was van de schade die mijn natuurlijke neiging om de hoogste hitte te plukken zou veroorzaken.
Heb ik een bepaald gladmakend effect van de ionen opgemerkt? Niet echt, maar ik vertrouw erop dat ze hun werk deden. De verversingsmodus was een geschenk voor styling-opwaarderingen van vijf minuten. Mijn haar was meer dan blij om te voldoen aan de lagere temperaturen op dag twee, wat opnieuw, naar ik vertrouw, de conditie van mijn haar op de lange termijn zal helpen.